onsdag 9 juli 2014

Bakat a la "Leila bakar" o tränat.

Har tydligen fått ett nytt kvällsnöje, baka.
Rätt najs faktiskt!
Igår gjorde jag klassiska kolakakor o nu snart ska jag prova baka chocolate chip cookies.



Är som lite avkopplande att baka, trodde jag inte innan! ;-)

Annars har dagen tillbringats i solstolen mest hela dagen, tankat massa sol o läst boken "projekt rosie", en rolig feelgood-bok.
Sen nu ikväll var jag iväg på ännu ett tabata-pass, där vi fokuserade på flås o rumpa, var som helt slut efteråt!
Jag fick med mej syster yster o svägerskan oså, kul att se att dom oså var rätt slut, sen gjorde värmen att det blev extra kämpigt.
Men superskoj! :-)


Bilden är lite före o efter, satt i skuggan o ladda innan passet o stretching efteråt.

Nä, nu ska pållarna få sitt kvällshö, sen blir det baka lite.

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar