söndag 13 juli 2014

Å vilken härlig dag!

Solen bara fortsätter leverera!
Så underbart!

Idag fick vi besök av hjärtats moster o hans kusin.
Så trevligt att umgås med sköna människor som dom, energi-påfyllning!
Blev lite tid vid "playan", sol, bad o kanot!
Jag lånade ut min Nacona-gumma sen, så fick hjärtat o hon ta en najs ridtur med pållarna!
Lite kul sen att höra, att hon var förvånad att Nacona är så pigg o älskar att galoppera, men det är hon ju nu när hon får vara frisk, min goa pålle!




Iallafall när dom stack o red, drog jag iväg på mitt 7:e tabata-träningspass!
Så kul att känna att jag orkar mer o mer nu! :-)
Idag var det mycket armhävningar, plankor o rumpövningar, i love it!!
Även om det känns i musklerna nu efteråt! 
Men det ska kännas, för här ska brännas fett o bli starkare än nånsin, snart så! ;-)

Sen nu ikväll åt vi ute o myser i kvällssolen!




Hoppas finvädret håller i sej, man blir så himla glad att få lite sol!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar