onsdag 2 juli 2014

Tabata-träning!

Ikväll har jag varit på något nytt, som ska få göra lite skillnad i mitt liv!
Jag har startat min tabata-träning!
Skitkul och asjobbigt!
30 minuters högintensiv träning där jag var helt game over sen!


Stannade kvar efter passet o fick göra en kropps-scanning.
Fick veta en massa om min kropp, hur den låg till, men käftsmällen var ändå kroppens fysiska ålder...
Fatta 58 år!!! OMG!
Fick sån ångest, men oså en jäkla kämparvilja, att nu ska här jobbas!
Så jag tänker gå dom fyra passen i veckan o slita som tusan, för jag ska komma i form igen!
Köpte med mej en herbalife proteindrinkmix, en måltidsersättning för viktkontroll som tillsammans med träningen ska hjälpa mej att komma i form.
Det är nu eller aldrig, vet att jag nämnt det förr men jag tror verkligen på det här för jag älskar att träna hårt o det får jag hjälp att göra nu!
Håll tummarna för mej nu!



Mina favvoblommor är på ingång, pionerna.

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar