söndag 10 augusti 2014

En jobbig dag...

Idag var hjärtat o jag på tabatan o tränade igen.
Vi gjorde kroppsscanning innan träningspasset o jag höll på att bryta ihop, när jag såg värdena...
Typ ingen förbättring sen jag började 2juli med fyra träningspass i veckan dom första två veckorna, o sen tre i veckan.
Vad gör jag för fel?!
Känns ju skumt att inte se någon skillnad, när jag tränar så hårt! :-(
Tappade motivation som tusan nu, men det är väll bara att fortsätta kriga!
Imorrn börjar vi fitcampen o då ska det ätas rätt under fyra veckor, för att sen SKA det synas, annars går jag o gräver ner mej nånstans...




Kändes iallafall bra att träna efteråt!

Vi hade "familjemöte" idag oså, där vi pratade igenom om filur.
Jag ska ringa imorrn o höra om en tid där han kan få somna in i veckan.
Går inte att dra ut på det längre. :-(
Det gör så himla ont o jag gråter varje gång jag tänker på att han snart inte kommer finnas vid min sida.




Min bästa vän, go-filuren!

Ha så gott iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar