onsdag 20 augusti 2014

"Litet" paket.

Efter jobbet hämtade jag ut ett paket som jag beställde för ett bra tag sen.
Var som tänkt till det "nyrenoverade" köket, hm. vart tog det vägen egentligen? ;-)
Nåja, fick rätt mycket gjort i sommar ändå, så vi får ta nya tag framöver!
Iallafall var paketet inte så litet som jag trodde...



En väggtavla som ska påminna oss om vad livet bör innehålla! :-)

Körde tabata-träning ikväll oså, men hade som ingen ork, (även om jag kämpade på ändå) är så galet trött!
Sen blir jag lite stressad över det höga tempot som börjar nu med vardagslunken, långa dar, fix inför kidzens skolstart, ridskolestart, träning, umgänge med vänner, kalendern som fylls på lite väl fort med allt möjligt + vårt vanliga liv på farmen!
Men det är väll bara att vänja sej, o försöka göra det bästa av det! :-)
Å mycket av det är ju faktiskt trevliga saker!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar