onsdag 27 augusti 2014

Vabbat klart nu, hoppas jag!

Äntligen är dottern piggare så hon kan gå i skolan imorrn.
Synd om hon missar så mycket nu i början av skolstarten, men man rår ju inte för om man blir sjuk men ändå.

Iallafall har det varit en hektisk kväll, insåg att vi var tvungen att handla lite mer till sonens vandrings o paddlingstur imorgon. Sen hittade vi inte igen hans stövlar heller, dom är på vift nånstans, så fick åka till farmor o låna ihop lite oså.
Känns ju bra planering att vi är ute i sista stunden! ;-)
Iallafall fick vi allt packat till slut, o sonen fick provbära oså, hoppas att det funkar nu o att han får skoj!




Självklart hann jag med min tabata-träning som tog asbra, som alltid!
Känns att det är höstvindar, så fick leta fram pannband ikväll oså.

 Något som var extra stort idag var att jag fick levla upp i mitt nördande, shit vad jag är beroende! :-/



Fast å andra sidan är det det enda jag slö-roar mej med, så jag överlever nog!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar