måndag 4 augusti 2014

Solat, badat o tränat...

Har två dar på raken kämpat som tusan på tabatan, fattar inte varför det inte kan börja kännas lättare snart?!
Jag håller ju på att dö, typ varje gång...
Fast jag är ändå nöjd med min träning, o jag blir starkare för varje vecka, så det är nog klart värt det fast jag blir galet slut.
Hjärtat har hakat på träningen både igår o idag, så det känns iallafall extra kul att peppa varandra i fortsatta träning!




Men det är en ganska skön känsla på något konstigt vis oså, när man kör slut på kroppen varje gång! :-/

Annars har jag mest solat o badat, var ju galet varmt idag oså! :-)
Fick sällskap av resten av familjen på badet oså, är som svårt att låta bli att bada när det är så varmt!




Härliga sommaren!




Nu ska jag försöka ta den här slutkörda kroppen o gå o duscha innan jag är helt game over! Fast det är jag nog redan.
Tur det är vilodag imorrn från träningen!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar