söndag 31 augusti 2014

Ridskola o högintensiv intervall-träning!

Idag började dottern rida på ridskolan igen, en ny termin.




Hon börjar bli så himla bra o säker i sin ridning, jag blir så glad o stolt att se henne i arbete på ridplan!

Kom iväg på tabatan oså, var ju lite orolig om jag skulle palla, men det gick kalasbra! :-)




Älskar mina nya tränings-tajts som jag köpte i fredags, så sköna!
Tränaren gav oss smakprov på nån aloevera-juice efter passet.
Kanske var den som gjorde mej så pigg efteråt, även om jag var rätt slut av bl.a. alla burpies som vi gjorde!
Jag älskar verkligen tabatan, att köra slut på sej totalt! 
Hoppas jag tränade bort förkylningen som legat o knackat på, men inte brutit ut än, för jag vill va frisk o träna imorrn-kväll igen!

Nä, nu ska jag kolla in bigbrother-huset, vilka som ska va med i år o om jag kommer tycka det är värt att fortsätta se!
Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar