lördag 30 augusti 2014

Skit-görat klart!

Äntligen är infiltration-jobbet till skitbrunnen klart!
Hjärtat har gjort ett mycket bra jobb genom att göra det mesta själv!
Jag fick äran att gå ner o hålla i jumborören när han skulle gräva tillbaka all jord o grus igen.
Livet på landet... :-/




Nåja, nu äre som klart iallafall! :-)




Lite gräsfrön så blir det grönt o fint igen sen.

Efter jobbet igår var jag o fyndade fina muggar o kakburkar.




Jag gillar verkligen "Leila bakar-stilen", även om den kanske passar bäst på sommaren.
Köpte nya varmare träningskläder oså som passar att träna crossfit ute, nu när höstvindarna är här.
Imorrn är det tabata-träning igen, hoppas jag kan träna för jag känner mej riktigt opigg med blåskatarr-känning o ont i huvudet idag.
Men jag ska kurera med tranbärs-juice o ligga under filten i soffan o läsa.




Ska äntligen ta mej an denna bok, som väntat på mej typ halva sommaren.

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar