torsdag 14 augusti 2014

Livet går som vidare...

Igår somnade goaste filuren in för gott.
Känns så tomt här hemma nu, o gör ont bara att tänka att nu finns han inte längre, är så svårt att ta in...
Jag saknar honom så!



Vila i frid "over the rainbow"... Filur!
Kommer aldrig glömma finaste vännen min.
Är så tacksam att jag fick ha honom vid min sida i alla år! <3



Men idag började jag jobba igen efter sommaruppehållet, o det känns oså sådär! :-/

Ikväll gick jag o Jason en långprommis i skogen.
Var rätt skönt att rensa tankarna lite.







Tur ändå att vi har Jason här hemma, annars skulle det kännas så fruktansvärt tomt, men livet går trots allt vidare...

Dottern red Nacona en sväng oså, är ju snart dags för henne att byta size på häst.



Fast vi ska väll försöka hitta en mittemellan storlek på häst, Dino börjar bli lite liten o Nacona är lite för stor.
Vi fålla se vad det blir framöver.

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar