söndag 17 augusti 2014

Helgen rusar iväg... o beslut mognar fram!

Haft en jobbig början på helgen.
Bara låg o var helt slut + känslan av hopplöshet tog över.
Är bara att inse att efter två dar på jobbet, så har jag panik! :-(
Måste göra något drastiskt, för så här kan jag inte ha det...
Jag vill känna att det jag gör känns meningsfullt o givande, o det gör det verkligen inte nu.
Har ju verkligen försökt må bra med hypnos, träningen i sommar, bra saker här hemma med familjen, men det räcker tydligen inte...
Så nu är det bara att inse att det här jobbet kanske inte är det bästa för mej.
 Det har varit jättebra, alla år i special-klassen där det kändes som jag gjorde skillnad, o även om det bitvis var rätt tufft så var det förebyggande o meningsfullt, vilket det inte känns som nu.
Så det är nog dax att börja flytta på sej, ska göra allt jag kan för det iallafall!
För jag orkar inte må som jag gör nu, helt "game over" i sinnet o då har jag knappt startat! :-/

Har fått lite gjort idag o halva gårdagen, när jag tagit beslutet efter att bara legat kraftlös o ledsen.
Fick lite energi över mitt beslut, konstigt nog!
Städat o fixar lite här hemma, till o med bilen är städad nu!
Var ute o red, vilket kändes som alltid bra.




Grävningen har oså kommit igång här hemma oså.




Kidzen åkte till Umeå igår, för lite mini-semester med farmor o farfar.
Hoppas dom får bra dagar där, innan skolan börjar igen! :-)
Ska snart ladda för lite tabata-träning o sen blir det nog ett skumbad!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar