torsdag 21 januari 2016

Tunga dagar.

Har varit ett gäng dagar nu, när allt känts tungt.
Har ingen ork, sover sämre än någonsin o känns bara svart allt...
Nästan allt iallafall, försöker tänka på allt som jag har som är bra, underbar familj o harmoni på farmen, fantastiska vänner o världens bästa kärlek!
Så gäller bara att försöka lyfta hakan, o våga tro att det kommer bli bra till slut, även om det tar sån tid...

Jag har velat ut o åka skidor i flera dar, men tar som bara stopp..
Har fallit helt med träningen, så det känns som lång startsträcka men hoppas på morgondagen, att jag har mer ork då..
För jag vill, vill så himla mycket men har som ingen ork att genomföra.
Har ju fuskat med "lyckopillerna" efter jul oså, eftersom jag velat slippa tabletterna, men är nog bara att inse att jag är inte redo för det, så får nog gå upp i dos igen, så kanske livet känns lättare.
Helt galet att jag med min enorma livslust egentligen (alltså som jag var innan kraschen) ska behöva leva så här nu.
Konsekvenserna att ge järnet, som jag gjorde förr är inte värt det.
Något jag verkligen ska lära mina barn, att jobbet o engagemanget är inte värt allt, utan viktigast är att må bra!
Att hushålla med krafterna, som jag nu lärt mej den hårda vägen...

Iallafall hade jag en mysstund ute idag med hundarna, dom är så goa!




Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar