onsdag 13 januari 2016

Vinterland

Idag var hjärtat o jag ute med Atlas på en skogs-prommis, innan han åkte på jobbet.




Atlas är så himla mysig att ta med överallt.
För att vara unghund ( och egentligen i sin värsta "pain in the ass-ålder"...) så är han så lyhörd o en helt makalös hund.
Jag är så tacksam att just han kom till mej o lite stolt att jag faktiskt jobbat fram honom så bra, trots min utmattade o förvirrade hjärna ibland! ;-)


Värsta fluffiga vinterlandet ute, där allt förvandlas till vitt i kylan.




Is-drottningen... ;-)




Husse o Atlas leker i djupsnön.


Annars en rätt soft dag men kall, så jag har eldat här hemma för att hålla värmen.
Hämtade sonen från innebandy-träningen ikväll o blev lite stressad att jag missat en detalj...
Han har tydligen oså match i helgen.
Sen båda kidzen börjat med sporten, så blir det väldigt mycket innebandy hör hemma...
Men viktigaste att dom har skoj o det har dom ju, så får bli bättre att planera så vi hinner med livet i övrigt oså.

Ha så gott nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar