lördag 30 januari 2016

Skidor, innebandy o blått hår.


Gårdagen startade jag med en skön skidtur i skogen.




Var några minusgrader på fm då, så mina skidor var perfekt mot förra gången jag åkte.
Synd att min ork är inte lika perfekt, men jag kämpar på.


Sen på kvällen hjälpte jag till på damernas innebandy-match, eller var sonens innebandy-lag som skulle hjälpa till som sargvakt, entré o fika.
Men vi föräldrar fick oså hjälpa till.
Jag sålde fika.




Var ju derby, så det var lite mer folk o spännande.
Trist att syster ysters lag förlorade bara!

Men det var intensivt med ljudnivån o intrycken, även om det var roligt oså.
Så idag har jag varit rätt slut...

Men då var det extra skoj att sitta i soffan o kolla SM-veckan på tvn, där bl.a. hjärtats lillasyster var med o tävlade i nordisk stil med sin unghund Hannibal.




Bra jobbat av dom!


På em köpte vi med oss blå färg hem.




Så nu ska dottern få bli en blå smurf...


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar