måndag 11 januari 2016

Tant arg o seg måndag.

Idag har varit en dag när jag gått o bara burit på sån irration o dåligt humör mot allt o alla...
Fattar inte, varför allt känns så drygt.
Jag har ju bytt medicinen jag fick i november på eget bevåg, eftersom läkarträffen blev inställd av halkan strax innan jul o jag kände att den var rent farlig för mej om jag fortsatt. Så jag äter den gamla igen, men bara halv dos så det är säkert därför jag är så känslig nu, men rent fysiskt mår jag bättre, magsmärtorna är borta o känsloregistret är igång igen, på gott o ont. :-/

Men imorrn är det kurator-dejt iallafall, behövs efter alla helger o oro som jag burit!
Idag har det kommit en massa snö, så ska börja leta fram skidorna.
Tänkte försöka åka lite längd på dagarna, behöver som komma i form.

Jag spånar oså på om det finns en alternativ väg för mej, om jag ska byta yrkesväg men som svårt att veta vad jag är bra på (om jag är bra på annat) när jag ännu inte har samma kraft som förr.
Vi fålla se hur det blir, det enda jag vet är att jag vill tillbaka i jobb, där jag behövs o kan känna att jag ger något...
Det ordnar sej nog.

Imorrn börjar skolan för kidzen oså.
Hjärtat har börjat jobba, så nu är vardagen igång.

Å bredbandsbolaget fortsätter ge bra reklam, eller inte....
I dagens telefonsamtal efter ca tjugo min kö, så konstatera dom att den som var tänkt att komma ut till oss, blivit sjuk???
Så efter att fortfarande inte ha något internet sen vi felanmälde den 23/12 så får vi nog fortsätta vänta, o när vi frågade efter kompensation att hela jullovet gått utan tv, internet, extra utgifter av extra surf från Telia till mobilerna, sa dom att det kunde dom inte svara på...
Å jag blir så less att vi är så mesiga o kommer nog bara få fortsätta vänta, för att vi inte orkar bråka. 

Nåja, finns ju värre grejer att bli drabbad av.
Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar