tisdag 5 januari 2016

John Blund, var är du?!?

När jag var liten trodde jag mycket på den här snubben!




John Blund, som kom med sin magiska sömn-sand, så alla kunde sova gott till natten.

Tänk om det var så lätt ändå...
Är så konstant trött, men när jag lägger mej o huvudet ligger på kudden, är det som att jag är klarvaken o kan absolut inte somna...
Så himla drygt, timmarna går o kan inte somna!
Först på morgontimmarna, får jag några timmars sömn men känner mej aldrig utvilad numera.
Tror det är mitt största problem, att jag inte kan få till sömnen trots alla försök med diverse sömntabletter, hypnos o andra övningar...
Kan ändå inte sova, som jag vill o borde.
Jag hoppas att jag snart kan vända, o få till sömnen.
Så John Blund, välkommen tillbaka!


Fick ju en så fin julklapp av hjärtat i år, o nu när det äntligen kommit lite snö så använder jag den flitigt.
Den får till o med följa med i hästhagen, när jag matar pållarna.




Min fina röda spark!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar