söndag 3 januari 2016

Utflykt o Superphoto.

Idag var vi till våran favvo-utflyktsplats, tillsammans med våra vänner.




Var lite kallt, men med varm dryck i termosen så kändes det fint igen.
Älskar att elda o fika ute i det fria!
Gjorde små träbåtar o hade race-tävling oså nerför forsen, några hamnade under isen o tog lite längre tid att nå målet...
En trevlig utflykt blev det iallafall!


För några dagar sen hämtade jag hem appen "Superphoto" till mobilen, o nu roar jag mej med att göra målningar av kort jag tagit.
Mina små vänner Pippi, Blomman, Pärlan o Tupoen blev så fina!




En annan bild jag gillar är ett på hjärtat taget i mellandagarna, när han lekte jesus o gick på vattnet...




Så coola bilder ju!
I love it! :-)

Hade tänkt träna med träningsgruppen ikväll, men kastar nog in handduken.
Jag känner mej så slut i huvudet o kroppen med, orkar inget mer nu, har varit lite för mycket aktiviteter på jullovet.
Vill ju så gärna ge kidzen bra dagar, men det kostar...
Längtar till nästa besök hos kuratorn iallafall, min livlina som hjälper mej se ljuset i tunneln.

Men lite vila, så blir det nog bra!
Jag måste börja lära mej av hundarna, för varje aktivitet så vilar dom.
Dom är så smarta, dom fyrbenta!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar