måndag 25 januari 2016

Månskensritt o hovis.

Igår kväll tog jag o hjärtat ut pållarna på en månskens-ritt.




Så mäktigt o fridfullt!

Synd att man inte har en grymmare kamera som fångar det bättre på bild.


Sen på natten var det helt omöjligt att sova, är väll häxan i mej som "bråkar" när det är fullmåne...
Har som nog med sömnproblem ändå!

Iallafall har dagen varit väldigt tröttsam, även om jag inte gjort allt för mycket så har jag varit astrött.

Hovis kom mitt på dan, idag fick Clara bakskor med broddar o snösulor.
Vågade ju inte sätta på dom förra gången hovis var här, eftersom hon inte var så kompis med pållarna våra o kickade efter dom.
Men nu känns det lite mer harmoni i hagen, så hoppas det håller i sej nu!




Sen på em åkte jag i tron att jag hade kurator-dejt, men upptäckte på plats att det visst var imorrn...
Så trött man blir! :-/
Men är väll bara att ta nya tag imorrn då.

Hoppas jag får sova inatt bara!

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar