onsdag 27 april 2016

Hurra för Atlas 1 år idag!

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Atlas födelsedag! :-)
1 år är stora killen idag!




Blev en massa köttbullar till go-gubben min.
Å massa lek o bus o gos såklart.
Min underbara kille!
Så tacksam att just denna goa varelse kom till just oss!


Var in till veterinärstationen idag oså o bokade tid för höftleds-o armbågs-röntgen o vaccination till veckan.




Dom ska även få kolla in hans päls.
Lika bra att checka av hela min fina prins, när man ändå är där.


Har varit lite stressad idag, hade rehab-möte innan arbetsträningen som jag gruvade mej lite för.
Men det blir nog bra, jag har ju som mentalt stängt en dörr, så nu ska jag bara våga öppna en ny dörr... på riktigt!
Ordnar sej nog, hoppas jag iallafall!
Jag har en bra magkänsla som säger att jag äger o känner mej såå starkare än på länge.
Sån lycka att nå hit, även om jag inte är i mål än... 
Men mår så bra av känslan bara, att jag är på G att förändra mitt liv till det bättre, så håll tummarna för mej att jag håller ihop o får fortsätta må bra!


På kvällen var jag en sväng till grannen, där vi körde tråd-verkstad några stycken.
Alltid lika najs!
För några år sen hade jag satt "tant-varning" på detta, men numer har jag insett att det inte är så farligt att va tant.
Är ganska mysigt med tant-kulturen bara jag får behålla lite glamour så, jag menar ett stjärntroll utan glans, hur vore det?! Helt galet ju! ;-)




Först det viktiga fikat o sen skapa lite.
Min disktrasa växer sakta men säkert.
Trevlig kväll.


Hann med en extra gosstund med min fina vän oså, innan det blev kväller.




Min "lilla" knähund som jag älskar så himla mycket.

Nu ska jag natta, så jag kommer upp imorrn o kan åka till bästa stället några timmar.


Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar