tisdag 12 april 2016

Innebandy, oväntat nöje!

Igår kväll hade tjejerna sin avslutning på innebandy-säsongen.
De fick möta "mammorna", o de var lagomt kaxig innan våra goa döttrar.




Men lite otippat, så vann vi mammor med  7-6.
Något som var ännu mer otippat, var att jag tyckte det var så skoj!
Helt galet att jag måste fylla 45, innan jag fattar att jag har en "killer-instinkt", haha.
Känner mej lite snuvad att jag inte prövat innan...
Iallafall lyckades jag göra ett mål i den period dottern stod i mål, var ju som extra skoj då.




Kanske inte för min dotter då, men det är nog första o enda gången oså!
Så det får hon o tjejerna bjuda på.
Men så himla roligt o att knät höll, jag fick som mersmak o vill spela igen o igen!
Trodde jag aldrig!


Nu sitter jag med en kaffe o njuter av stunden.





Jag har väckt djuren på farmen o efter en dusch o frukost så sitter jag o väntar på klockan!
Alltså, jag trivs så himla bra på arbetsprövningen o längtar tills mina timmar på plats.
Så tacksam att allt börjar gå framåt o att glädjen är tillbaka hos mej, på riktigt.
Ett stort friskhetstecken, nu gäller det bara att få med mej orken oså, så är jag "hemma" igen.


Ha så gott sålänge nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar