söndag 3 april 2016

Skön dag på farmen.

Idag började dagen med lång frukost o soffhäng med Atlas.
Så najs!




Började läsa sista boken i Hammarby-serien.
Hoppas det blir film/serie av dom böckerna, för den författaren kan verkligen skriva spännande deckar-intriger!


Sen har jag varit ute o umgåtts med djuren på farmen i vårsolen.
Borstat Nacona en massa, för en stund senare titta till henne så har hon rullat sej, igen!
Men det är ju så på våren när pållarna fäller en hel del.




Så soft att vara ute o bara va med våra fyrbenta.




Å så goa hönsen oså, som njuter att kunna vara ute igen efter långa vintern.


Sen nu på kvällen, var vi till vännerna o tränade igen.
Först springa lite som uppvärmningen.




Fast jag lunkade då, men skönt att kunna utan att ha ont i knäna.
Hoppas jag får/kan springa mycket i sommar!
Vi körde tabata-pass i höladan sen.


Behövde verkligen det, har lite oro i kroppen, men är väll för att jag är nervös för arbetsträningen som startar imorrn.
Jag vill ju så mycket o hoppas jag får en ny chans där, att komma tillbaks igen!

Ligger i badet o slappar nu, så kanske jag får sova inatt, vi fålla se...


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar