måndag 11 april 2016

Lyckliga gatan, sån feelgood-tv!

Imorse när jag skulle gå till bilen för att åka till jobbet, så ville hönsen med.




Dom gör mej så glad.


Iallafall på plats för mina två timmar, så var vi bl.a. o handlade käk för veckan till verksamheten.




Jag trivs så galet bra där! :-)


Sen när jag kom hem slumrade jag i soffan nån timme.
Fattar inte varför jag ska bli såå trött, men hoppas det går över snart.


På em var jag o lekte med hundarna i sonens gamla bmx-bana i skogen.




När dottern kom hem från hennes kompis, så fick hon lära mej en snabb lektion i innebandy.




Gick väll sådär...
Men nu är jag nog redo för mammornas match mot tjejerna, för vem minns en fegis!? :-/


Ikväll tittade jag på första avsnittet i säsongens "Lyckliga gatan" på tv4.




Är sån riktig feelgood-tv! 
Mer sånt i rutan.


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar