måndag 25 april 2016

Se det snöar...

När man längtar efter en massa sol o vårens mys, så kommer vintern tillbaks.




Galna aprilväder!
Kanske tur att vi var sen att byta till sommardäck ändå, när det snöar för fullt där ute nu.


Annars idag var jag o arbetstränade som vanligt, på bästa stället. :-)

Sen hade jag dejt med kuratorn igen.




Vi gjorde en liten resumé av tiden som gått sen första besöket där, vilken resa jag gjort!
Å nu känns det så hoppfullt o att jag snart är på banan igen, med massa erfarenheter rikare.
Känns såå bra!


På farmen kör vi avmaskningar för fullt, ja eller hästarna ska ju först kollas.
Men hundarna får piller i köttbullar, sen är det lite svårare att få i katterna.
Men leverpastej brukar funka.




Nu ska jag snart ut o befria pållarna från snön, in o torka i stallet för nu är det kväller.


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar