lördag 9 april 2016

"Gröt" till lill-prinsessan o springturer.

Har haft två kalasdagar på arbetsprövningen, trivs så himla bra!
Men efter två timmar där är jag galet trött, så märks att man inte är riktigt "hemma" än.
Fast snart så! 


Härom dan var vi till våra goa vänner, som fått sin härliga bebis nu.




Hade med oss lite "gröt" till prinsessan.
Så underbart med nyfödda, dom är så gosiga!


Iallafall idag var vi ute o sprang i vårsolen hela familjen, utom dottern som är på innebandy-cup o springer där.




Först sprang hjärtat med pållen Fredde.
Sen tog jag ut Atlas på en spring/lunk-runda med mina grymma bungy-stavar.
Kändes jättebra, även om jag inte vågade springa för fullt eftersom jag vill ta det lugnt med knäna mina.
Var ju den här tiden förra året jag fick "löparknät" o fick hoppa runt på kryckor under våren.
Så i år börjar försiktigt.
Junior kom springande med Jason oså, dom körde lite spring-intervaller.
Skoj när kidzen vill träna frivilligt!


Sen har jag suttit ute o läst lite i vårsolen.




Hönsen höll mej sällskap!
Najs.


Beställde ett par nya "hundbyxor" oså.
Vill ju komma igång o spåra med Atlas när det tinat lite mer.





Valde ett par svarta, lite tråkigt kanske men väldigt praktiskt. 
Å sen är ju svart min färg, även om dom färgglada är snyggare!


Nu håller junior på att kocka middagen, blir hemmagjord pizza.
Grymma unge! :-)


Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar