fredag 9 mars 2012

få någon berörd..

Igår fick jag en uppskattning som värmde o gjorde mej extra gla!
Var ju på väg till badhusparken med en vän o våra fem kidz tillsammans, när jag blir stoppad av en kvinna som jag känner igen men ändå inte. Hon presenterar sej som dramaläraren på birka o sen säger hon att hon har ett speciellt minne av mej som berörde henne så totalt, var när vi bassare våren -97, gjorde en show om missbrukets konsekvenser, o när jag på slutet sjunger "under ytan" med Uno S inför alla på birka. Hon rös av välbehag av minnet av min sång med sån känsla, sa hon.
Sen gick vi vidare mot skridskobanan med kidzen o jag tänkte inte mer på det, förrän idag..
Fasiken va coolt, att jag fick henne berörd! Jag mena hon är var dramalärare o har gjort/sett mycket säkert som berört henne, oså har hon ett minne av mej!! Kanske måste leta fram vhs-filmen o försöka göra om den till dvd, kan ju va kul för kidzen o se nån gång, o mej när jag behöver ego-boosta mej själv! :-)

Idag blire en stadstur igen för mej, hjärtat ska ta med kidzen till badet medan jag får lite egen tid o spana lite fynd på stan kanske, o en o annan spånbal.. ;-)

Ha så gott sålänge nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar