söndag 18 mars 2012

Premiär för cirkelträning!

Idag stack grannen o jag till Itrim o premiärträna!
Var ju skitkul plus att jag tog ut mej totalt, sånt gillar jag!
Hata att träna nåt som inte tar, känns ju meningslöst isåfall...  Men så var det inte nu!
Först fick vi en guidad tur, hur det gick till! Man gick runt i olika stationer i en cirkel, varannan station var kondition o varannan var styrka, man körde varje station i 30 sek sen sa en "röst" till att man skulle byta! Hela kroppen fick jobba i dom olika stationerna o man blev ju inte less heller! Superenkelt o superkul plus att efter rekomenderande tre varv var jag game over! Såå himla bra!!
Ska träna ofta på itrim nu, är sjukt pepp på att nu ska vollangerna mina bort! :-)

Sen på em var vi till grannbyn o åkte snowracer i deras värsting-backe o grilla o bara umgicks, soft söndag för hela familjen! :-)

Nu äre snart dax för min sköna söndagsritual, som jag försöker lyxa till med varje söndag! Hett skumbad, tända ljus, ett litet glas rött vin o aftonbladet söndag, så himla najs med bara egen tid för mej! Stör ej-skylten är på! ;-) Sen överlever man en vecka till, haha!

Ha så gott nu sålänge!

3 kommentarer:

  1. Låter helt förstklassiskt härligt! vilken bra dag. Vi kanske ses på cirkelgympan när jag flyttat hem! :-D

    SvaraRadera
  2. Att vi ska, Emma! :-)
    Ser fram emot när du flyttar hem, så vi kan umgås lite mer!
    Fast innan du far från Norge, måste jag få beställa lite mer stratos, barndoms-nostalgi! ;-)

    SvaraRadera
  3. Självklart! Rätt motiv på pappret är det också!

    SvaraRadera