tisdag 13 mars 2012

Jobbigt.nu

Så j--la jobbig dag på alla plan, livet suger just nu!
Orka inte med alla uppförsbackar hela tiden.. Enda gång ok med backar är när jag tränar o det gör jag verkligen INTE nu! Även om jag skulle absolut behöva det som jag tjockat på mej plus att jag mår asdåligt när jag inte tränar, så det är väll en bidragande orsak att jag mår som jag mår just nu..
Sen går jobbet i turbo just nu o det är lite för fort även för en fartgla tjej som jag! Mina juveler behöver få må bra o det är svårt nu..
Värsta av allt är väll att mina kidz inte mår så bra heller o dom är verkligen värd att få va lyckliga o må bra! Ibland suger "lilla charmiga byskola", livet på landet har både för o nackdelar, men kidzen ska inte behöva lida för det..
Jobbig skitdag helt enkelt, ska sova nu o hoppas på en ny bättre dag imorrn, så jag orka!!!

Ha så gott!

2 kommentarer:

  1. Styrkekram till dig! Stå på er! M & Z förtjänar att må bra. Hoppas det vänder för er snart!!

    SvaraRadera
  2. Tack! Känns mycke bättre idag redan, får hoppas det håller i sej!

    SvaraRadera