söndag 25 mars 2012

Vilken härlig morron!

Vakna tidigt idag me, kanske beror på att jag "stupa" i säng vid halv elva igår, är så himla gla att jag får sova på nätterna numer o inte ligga sömlös o oroa mej för typ allt, som det varit ett bra tag för mej...
Tror det beror på att jag kommit igång med träningen o tränat nästan varje dag, så kroppen är väll helt chockad o "game over" så det underlättar sovningen! ;-) Men skönt att vakna o få uppleva morgnarna relativt pigg!
Sommartid blev det inatt, äntligen ännu ljusare framöver, underbart!

Igår blev det faktiskt inte så tråkigt som jag trodde, kanske medan jag städade då men sen blev det riktigt trevligt! Var till broder med familj o umgicks, förstår inte varför det inte blir oftare.. fast vi är riktigt dålig på att "åka o hälsa på" överhuvudtaget, men vill bättra oss, för det är riktigt bra för sinnet! :-) Fick lite pepp o stöd ang. sonens situation, kändes bra, för har känt oss rätt "ensam" i det som händer..
Kände mej lite "starkare" när jag åkte därifrån, så jag tog o chocka kroppen o stack ut o sprang min första springtur i år med filuren när jag kom hem, 4 km på "skalmanstid" men ändå, sprang hela o njöt av att va igång igen!
Sen kom hjärtat ner o umgicks på kvällen, riktigt opigg var han men skönt att få se honom igen, efter att han legat till sängs i feber sen fre em. Så lördan blev faktiskt rätt najs ändå!

Iallafall sitter jag o väntar på dottern, som ska komma hem snart efter två dygn borta hos farmor, längtar ihjäl mej när kidzen är borta även om det kan va rätt soft oså, o var ju faktiskt extra bra att få umgås med bara sonen nu i helgen o ge han mer tid o peppa upp han, min goa stor-kille som har det tufft nu!
Tror vi ska packa lite grillgrejjer o sitta vid våran grillplats o mysa i solen idag! Samla ihop familjen lite o umgås på det sätt vi gillar bäst! :-)
Självklart ska jag hinna med ett träningspass oså!

Ha så gott nu alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar