lördag 24 mars 2012

tråk-lörda?!

Hm, idag är jag inte på något vidare solskenshumör, snarare tvärtom...
Mannen ligger i feber o ont i huvet, stackarn! Legat sen igår em, så något love-mys blire nog inte i helgen! :-(
Dottern sover hos farmor, så det är sonen o jag som håller ställningarna här hemma!
Så less på vädret oså just nu, blåst o skitigt på gården nu när det tinar fram, ser nästan värre ut än nånsin denna vårvinter, pga stormens framfart i vinter! Illa!
Sen är jag less över min sons behandling på skolan i veckan, inge kul alls! Men ska väll ta tag i det till veckan, nu får det vara nog!! Har "krigat" för mina kidz förut o kommer göra det igen o igen, mina go-ungar ska ingen få "trampa på"!!
Nä måste väll ta tag i städningen av huset nu, ser oså för-dj--ligt ut idag, känns som vi dragit fram allt den här veckan, jobbigt nog! Men kanske kan börja påskpynta lite efteråt så kanske det känns lite bättre sen, denna hemskt tråkiga lörda?!
Fy tusan vilket hemskt humör jag känner mej på nu! Skulle verkligen behöva  nån eller nåt som kan muntra upp mej nu?? Äh, får väll hitta på nåt skoj med sonen i em iallafall, nånting ska vi väll kunna hitta på?!

Ha så gott iallafall nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar