torsdag 1 mars 2012

Tristess..

Är så himla uttråkad o less!
Har varit såå mycke sjukstuga här hemma o knappt något umgänge alls på slutet, så jag håller på att gå åt snart..
Vill att vi ska bli friska allihop o få lite kraft nu o träffa folk, nu,nu,nu,nu,NU!!
Sen skulle jag o mannen behöva lite tid att dejta o hångla ikapp en himla massa, får styra upp nåt i helgen, för jag längtar väldans efter lite mys med hjärtat nu! ;-)

Iallafall hämta jag ut min nya parfym idag o jag hade tur, den lukta alldeles, alldeles underbart! ;-)
Var ju en liten chansning iom att jag inte hade luktat på den innan, bara läst att den hade dofter som jag gilla + att den skulle lukta "awesome" enligt reklamtexten, hur nu det luktar? Men skönt att jag gjorde ett lyckat köp, så jag kan va nöjd ett tag nu!

Ha så gott nu!

2 kommentarer:

  1. Äh! Finns bara lyckade köp! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, eller hur? Du som sett att halva min garderob består av en massa felköp! ;-)

    SvaraRadera