torsdag 24 maj 2012

dax för lite pimpning av tårna..

Äntligen sommar! Som jag längtat.. o nu är den här!! Såå himla underbart!

Fast insåg då oså vad blek jag är o sen jättetråkiga "gammvinter"-fötter på det! Blekheten är väll bara att gilla läget o tillbringa lite tid i solen, så brukar det ordna sej. Men tårna måste snabbt pimpas till, så jag kan vandra i tofflor utan att känna mej ganska mycke missnöjd, så det blev ett snyggt lysande grönt lack på tånaglarna o sen lite fotlänkar på det, så nu känns det lite mer sommarfräsht!

Attans va ytlig jag kan va ibland, skäms nästan... fast å andra sidan så är jag ganska rejält mogen o engagerad i mitt yrke + "livets hårda skola" som jag oså gått igenom, så jag känner att jag bara måste få va lite ytlig ibland så livet får sej lite stjärnglans lite då o då! :-)

Iallafall var vårruset igår superkul men fruktansvärt supertungt! Har aldrig sprungit där med sån värme som igår, banan är rätt så tungsprungen ändå med sina backar. Så idag har det känts i hela kroppen o då snackar vi hela kroppen!! Vi va ju rätt bra på att vandra i affärer på dan syster yster o jag, så det var en tuff men kul uppvärmning! Gjorde iallafall en himla massa bra köp! :-)

Nä, ska ta hand om mina pållar nu som lider lite över alla kusar som kommer som ett "brev på posten" med värmen, så imorrn blire granngården o köpa lite bra flug/kus-spray så dom slipper plågas i solen!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar