onsdag 30 maj 2012

Opigg!!

Har varit hemma o varit sjuk sen i måndags mitt på dan, så himla opigg med feber o huvudvärk!



Ska väll försöka komma på jobbet imorrn, gillar inte att va hemma o va sjuk..
Vill va piggelin o orka träna, men kommer igen!

Måste bara nämna att schlagerfesten här hemma i lördags med tjejerna blev superlyckad, finväder, trevligt umgänge o sen Loreen som vann! Jag som värdinna tog sista lotten o fick "sverige" på lappen, så jag vann oså, najs! :-)

Annars har jag mycket på gång, ska ordna knattedisco på fredag o en massa fortsatt fix här hemma!
Stallbygget börjar snart va klart, bara detaljer kvar! Superfint blir det, vi ska försöka måla det så fort som möjligt o sen är det inredningen. Måste bara bli pigg igen, så ordnar det sej!

Fick brev idag att mitt fadderbarn Rosa från Ecuador, som vi haft sen sonen föddes har fyllt 18 år!
Känns lite vemodigt att inte få följa henne o hennes familj någe mer, men känns gott att vi kanske har hjälpt till lite grann iallafall i deras fattiga tillvaro. Önskar Rosa allt gott framöver!

Ha så gott nu!

2 kommentarer:

  1. Ju mer jag lär mig om dig, dessto mer ser jag upp till dig. Krya på dig, och jag blev nu sjukligt nyfiken på att spana in stallet! STOR kram.

    SvaraRadera
  2. E- Du är för go du! :-) Hoppas verkligen ni kommer till veckan o kollar in stallet! För du är väll på väg hemöver nu, eller?? Kramen sålänge iallafall!

    SvaraRadera