måndag 7 maj 2012

Vila.nu

Jag fortsätter att va förkyld, inge kul när solen är tillbaka men inte så mycke att göra än vila,vila,vila!

Tur jag har kärleken min som utför allt jag inte orkar just nu, som tar med Nacona-gumman på en härlig kvälls ridtur i skogen med filuren springande brevid, (synd bara att Dino inte orkar springa brevid o tjurar verkligen ihop, så nacona måste dra honom oså, när vi provat, nä då får han va hemma istället!)

Sen har han lackat terassgolvet o ställt det där det ska vara, så nu är det bara lite inköp o pynt kvar där!
Mysigt kommer det bli iallafall med våran mini-terass framöver!

Jag ska anmäla mej till vårruset ikväll, så har jag gjort något förutom vilat. Börjar dra ihop sej för mej o syster yster att åka på en heldag bara vi. :-)

Nä nu ska jag fortsätta kurera mej, så jag blir frisk nån gång o kan börja träna igen!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar