söndag 13 maj 2012

Skön söndag!

Vilken bra dag det varit idag, är tacksam över hur bra livet kan va bra ibland! :-)

Först fick jag uppleva min dotters dansuppvisning på dancehall som va helt makalös bra!! O min dotter va helt grym som dansa kanonbra tillsammans med nio-tioåringar i sin grupp, hon är ju faktiskt bara sex år men hon va så kaxigt gla o säker på scenen med dom andra! Häftig känsla att få se o uppleva det, är en såå stolt mamma!! :-)

Sen va jag oså nöjd över att vi "tvinga" junior på friidrottskola i helgen, även om vi var väldigt "billiga" o opopulära som förälder igår morse enligt sonen, men efter två dars roligheter o nya kunskaper så va det ganska okej ändock så här efteråt! Han behöver träffa lite nya barn som kanske ev framtida kompisar, o dessutom behöver han fysisk aktivitet! Så vuxenbelslut ingår ibland, även om det kanske inte är så populärt just då i stunden.. Men kanon när det blir bra iallafall!

Sen har sonen haft en kompis här hemma o dottern följde med en kompis, så mycke lek blev det på em!

Själv tog jag o "lekte" med nacona-gumman, longera henne o hon va så pigg o vi hade ett sånt roligt samspel ikväll, så jag ler fortfarande några timmar senare! Vilken underbar häst vi har!!

Nu sitter jag o kollar veckofinalen på bigbrother, efter ett hett skumbad, min heliga söndagsmys-stund som jag värdesätter högt!

Ja, en bra dag, helt enkelt! Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar