tisdag 22 maj 2012

Shoppa, shoppa, shoppa.. o kanske en aning fattigare!

Idag fick jag mitt paket som jag nätshoppade för nån vecka sen, mina efterlängtade nya coola converse-pjucks! :-)



Imorrn drar syster yster o jag till S-vall för en heldags shopping o sen lagomt slut till kvällen , en 5-km springrunda (vårruset) Ska bli skojsigt! :-)

Fast lite trist att min goa vän A inte kan va me o springa tillsammans med mig för första gången på flera, flera år! Förra året var ju jag ner o sprang våruset med henne i karlstad o åren innan bodde hon ju här. Men får väll tänka positivt att jag får ett roligt resmål för att hälsa på henne istället, men jag saknar henne i vardagen året runt här... tur fejjan o telefånen finns iallafall!

Nä, nu måste jag packa o ladda för en heldag med massa shopping, så jag kommer va rejält fattig ett tag sen! Kan va värt det, får jag hoppas.. eller? ;-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar