torsdag 3 maj 2012

Mini-terassen våran..

Blir lite nerslagen över vädret som är på g nu, blåst, kallt o kanske snö????
Vill inte!! Vill ha vår o sommar nu!

Tror jag ska trotsa kylan o åka o handla utemöbler, till våran nya mini-terass som vi ska njuta av i sommar!
Vad tror ni om denna söta lila cafe-set?



Känns som det kommer bli kalasbra o sen lite blommor att pynta med, så blir det najs, tror jag!

Vardagsrummet "packa vi upp" igår, nya  skinnmöbler, nygammal bokhylla o sen en inköpslista på ikea den dan syster yster o jag ska till sundsvall, så blir det oså superfint!
 Golvet blev så himla fint, måste bara skryta över svärfar o hjärtat mitt som gjorde ett kanonjobb med slipningen o sen jag som lacka det, mycke bra gjort!! ;-)

Ha så gott nu, trots minusgraderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar