lördag 12 maj 2012

Kaffe,kaffe,kaffetåren..

Har nyss blivit serverad en kopp kaffemugg av hjärtat, efter att ha sovit en bra stund av dagen o inser att förra inlägget var så himla tråkigt så jag måste nog skriva ett extra idag! ;-)

Iallafall ska jag efter vi hjälpts åt med middan, sätta på finaste jason-kepsen o få se lite härlig speedway gp på tv, ska bli najs! Önskar att vi kunde se speedwayen live i ullevi om två veckor, men det får bli ett annat år. Förresten har jag lite dåligt minne av förra årets körning i göteborg, fy tusan vad det regna!!! Så himla mycke, så det blev avbrutet efter 16 heat tror jag det var, så det blev en liten flopp för hjärtat o jag.. Vill nog faktiskt hellre åka ner till målilla i aug o se gp live, men man fålla se vad som händer!

Nu har det slutat blåsa o solen skiner, äntligen!

Ha så gott sålänge nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar