tisdag 8 maj 2012

Pepp från vänner!

Idag har jag fått dubbelt stöd av samtal med vännen A o en granne som värmde, jag får lite mer ork över att få pepp, (gör väll ioförsej alla) men just idag kändes det extra bra för mej! :-)

Ska försöka jobba imorrn, behöver få lite positiv energi som jag får av mina ungdomar, plus att hostan känns lite bättre!

Funderar på vad jag ska bjuda tjejerna på när jag ska ha min tjej/schlager-kväll snart, börjar dra ihop sej... ;-)  Vill hitta på någe lätt att göra, typ paj eller nåt. Eller kanske lejer nån som är sugen att baka/kocka nått smarrigt, nån som är sugen att hjälpa mej?? Ska iallafall bli skoj att dra ihop för lite party, i like!!

Nu ska jag ut o plantera några penseer i krukor på terassen, den börjar bli fin nu!
Sen ska jag ut o pyssla med pållarna, har varit mest hjärtat som skött stallskötseln när jag varit sjuk.

Ha så gott sålänge nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar