onsdag 29 maj 2013

Blommar för fullt nu!

Vad häftigt det är med denna sommar som pågår nu!
Är som inte van att det är sån här sommar så här tidigt på året!
Vi brukar ju nästan ha snö kvar... Iallafall nästan! ;-)
Men jag njuter för fullt!

 Idag var jag o gjorde stan med en vän, så najs att strosa runt utan kidz o shoppa, samt surra ikapp med min vän!
Hittade söta små uppskattningar till kidzens lärare, brukar ge små "gåvor med tanke bakom" för att de engagerat sej ännu ett år! ;-)
Sen hitta jag lite kläder o smycken på mina favvoaffärer Gina tricot o Glitter!
Enda sura var idag var att jag var så nojjig över att jag kanske glömt kaffebryggaren på hemma innan jag for iväg... :-/
Hade inte varit så kul om det brunnit idag, men jag hade inte glömt, men lite jobbigt med dessa hemska nojjor, som jag kan få över sånt!
Måste kolla upp om vi kanske borde sätta in en timer, så jag slipper oroa mej!

Tog en fin bild på blomampeln, som jag fick av svärmor när jag fyllde år.
Den blommar för fullt nu!
Ha så gott nu i värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar