fredag 10 maj 2013

Känns lite ont...

Idag har varit en dag som gått i smärtans tecken...
Jag fick en knuff av min pålle under duschningen i söndags inklämd i väggen, o det gör bara ondare för varje dag.
Kan knappt göra nått utan att det känns illa.
Tror jag bröt ett revben faktiskt, gör som ont att bara andas. :-/
Sen var jag till sjukhuset o hälsa på farsgubben som oså hade ont, o det känns extra jobbigt!
Om man själv har ont är en sak, men andra... då gör det ont! :-(
Hoppas iallafall han får må bättre imorrn, är som dax för det nu!
Sen ringde veterinären om de första provsvaren på nacona som kommit, hon har aggressiv staffelacocker i kroppen o kanske latent ringorm men dom provsvaren är inte klar än, så det är en chansning.
Iallafall blir det penicillin-sprutor i fem dar nu först, o sen får vi invänta resten av provsvaren.
Å det här är inte små sprutor man ska ta i halsen på henne, så det kommer göra ont i mej, men bara hon blir frisk så!
Sen gick datasladden o batteriet på datan sönder idag oså, o om jag skulle köpa nya reservdelar skulle det gå på tretusen ca, så då äre nog smartare att köpa en ny dator, även om det kommer göra ont i plånboken! :-/

Nåt som inte gör ont iallafall är att "grabbarna grus" trail-träning starta igår, så det är skoj! ;-)
Blev lite körning i cykelbanan för sonen idag, så härligt att se han in action igen!
Ska skicka sonen o hjärtat på trail-läger i sommar, dottern har jag bokat på ridläger på hennes ridskola! :-)
Undrar bara vad ska jag hitta på för skoj till mej?! Vi fålla se vad som händer...
Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar