måndag 6 maj 2013

Idag var det favvo-kurs igen!

Idag har jag varit på kursen Repulse igen, så himla kul att gå den här utbildningen!
Passar mej som "handen i handsken", å kul att se alla deltagare o dela erfarenheter från vårt praktiska arbete här i vår.
Själv är jag superglad o tacksam att få jobba med denna bra-iga behandlingsmetod med mina juveler.
Nu väntar några veckors praktiskt arbete till o sen skicka in utvärderingarna o där efter förhoppningsvis få mitt efterlängtade intyg som repulse-forskare! :-)

Efter kursen satt jag med pappsen på sjukan några timmar, "tvinga" han att äta lite o prata lite, men han var trött o ser inte så ok ut, men det kanske inte är så konstigt med tanke på det han går igenom...
Mitt i allt det kunde vi skratta lite o svära över hans "blåa commarsh"-ciggar som han använde sej ganska flitigt av förr om åren o som bidragit till att han ligger där han ligger nu. :-/
Även om det är tungt att vara på sjukhuset, känns det ändå bra att få lite egen tid med honom.
Önskar bara att jag hade mer tid, men så äre med allt!
Att få tiden att räcka till!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar