söndag 12 maj 2013

Dansuppvisning! :-)

Börja dagen med att åka på dotterns dansuppvisning efter en termins dansträning.
Dom hade filmtema, så alla danser var från en film.
Hon dansade en dans från filmen "alladin", så hon var klädd som en blå "jasmin" o dansa så himla bra! :-)
 Min goa fantastiska tjej!
 Blev så stolt, fast det är jag nästan jämt över mina goa kidz!

Sen kom mina syskon o c/o på em och planerade våran gemensamma semestertripp framöver, ska bli skoj!
Hoppas allt faller på plats snart med djur o husvakt samt annat fix, så blire nog bra till slut.
Börjar som längta nu efter lite sommar o sol!

Tog Naconas andra penicillin-spruta ikväll o det gick bra idag med!
Bara tre dar kvar nu med detta hemska...
Jaja, bara hon blir frisk på riktigt sen, som hon var för ca två år sedan så blir jag glad!

Nä, nu ska jag natta o pyssla med pållarna lite, så får det bli bädden sen.
Imorrn är det jobb igen o kanske kan det få bli en springtur efter det, ifall revbenen inte "bråkar" så mycket. Vill som komma igång med träning igen efter all förkylning o knas!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar