onsdag 22 maj 2013

Springtur!

Ikväll stack jag ut o sprang igen, så najs!
Fick sällskap ett litet tag av hjärtat o Fredde-pållen.
Fast de sprang mycke längre o fortare än mej då. :-)
Men jag är ändå nöjd trots farten, orkade ändå springa min 5,6 kms runda trots relativt otränad som jag är.
Behöver nog komma igång o springa lite intervaller oså, så det kan gå lite snabbare bara.
+ att jag behöver fixa en springlista på spotify, så man får lite pepp hela turen.




Enda sura med vårt springintresse är att man törs inte springa i skogen längre...
Tycker verkligen inte om björnar längre, fast det är ju för att jag har blivit såå rädd dom!
Å nu har det varit både en björnmamma o två ungar + en stor hane som setts i skogarna runt omkring här, bara i veckan! :-( helt galet äre!!
Om dom kunde hålla sej långt in i skogen ändå, men nej dom har varit nära husen... Usch!!
Nåja, får försöka hitta nått sätt så vi kan känna oss trygg i skogen igen!
Älskar ju att tillbringa tid i skog o mark!

Ha så gott sålänge nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar