lördag 25 oktober 2014

Amelia jul

Jag har ju sen Amelia (tidningen alltså) började med sin specialtidning jul för många år sen köpt den, bläddrat o inspirerats av den.
Ja det gör jag av alla, även vår, sommar o höst.
Men Amelia jul har alltid varit magisk för mej, den har liksom glittrat så mycket o gett mej så mycket julkänsla!

Men i år har den bara stressat mej...
Jag köpte den för en vecka sen, men jag har inte ens bläddrat i den.
Har nästan haft hjärtklappning när jag tittat på omslaget, helt psyko egentligen för jag älskar ju julen, o allt runt omkring.
Men kanske inte nu, när jag redan är däckad av den inre stressen. :-/

Fast jag ska göra ett nytt försök, ett varmt skumbad, doftljus från yankee candle o så ett litet glas rött vin.
Så kanske jag fixar det, att bara bläddra lite försiktigt iallafall, vi testar! ;-)






Ikväll blir det mera mys med "så mycket bättre" o "downton abbey" på tv.

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar