torsdag 16 oktober 2014

Trasigt...

Har haft några dar, som pendlat mellan förtvivlan o hopplöshet.
Känner mej så trasig!
Antar att det är tabletterna som förstärker den känslan, läkaren sa att det brukar bli så i början, så stört egentligen.
Jag har klättrat på väggarna o gråtit så mycket, så ögonen är svullna, kul?!
Men försöker hålla rutinerna här hemma o ta det lugnt, så gott jag kan. :-/

Skönt med stallsysslorna iallafall, o att jag har djuren på farmen, så tacksam för det!




Jason har tagit över filurs "uppgift", att hålla sej där jag är, filur gjorde ett bra jobb med upplärningen innan han gick bort.

Har tagit långa promenader med hjärtat o Jason, allt för att hålla ångesten borta.




Igår var jag o tränade tabata med familjen o alla andra i 24fitcluben, jätteskönt att köra järnet igen.
Men imorse var jag supersnorig o hängig, men det är väll mitt berömda (obefintliga) immunförsvar som ställer till det!
Får ta det lugnt idag o hoppas jag blir piggare imorrn.

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar