måndag 20 oktober 2014

Jobbar på relationen med pållarna.

Imorse kom sotaren o väckte mej.
Vilket var rätt bra, annars kanske jag hade sovit nu oså.
Sömntabletterna har börjat funka, så pass bra att jag nog måste börja ställa klockan på mornarna.
Skönt att få sova på nätterna, så kanske tillvaron börjar ljusna snart!

Igår var jag rätt snurrig av gårdagens intryck från teorikursen, men idag känner jag mej superinspirerad!
Jag vill lära mej mer om pållars hjärnhalvor o hur vi kan påverka våra relationer.
Jag dammade av min gamla repgrimma o långgrimskaftet, som jag köpte för flera år sen, när jag gick horsemanship-kurser med westerninstruktörer.




Sen gick jag ut o umgicks lite med pållarna, främst Fredde för jag känner att han förtjänar att jag försöker förstå han bättre, så jag kan va ännu tydligare o få en bättre relation med honom.

Men jag inser att jag behöver lära mej mer, rent praktiskt men det är en början iallafall! :-)

Vi fick ett olivträd av svärmor i helgen, nu måste jag bara googla hur man sköter den så att den överlever hos oss oså! ;-)




Den ser ju fin ut för tillfället iallafall!

Nä, nu tror jag det får bli lite kaffe framför "hem till gården", vilket skum rytm man har just nu...
Hyfsat stressfri tillvaro åtminstone!

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar