söndag 12 oktober 2014

Springa igen!

Haft en skön helg, även om jag haft mina mörka stunder oså.
Mår inge vidare på mina "lyckopiller", får som ännu mer oro o rastlöshet i kroppen men det ska tydligen va så de första veckorna, innan det vänder.
Men jag gruvar för mej imorgon, för då ska jag gå upp i full dos, har ju bara kört halv dos i tio dar, så det kan ju bli intressant! :-/

Gårdagen spenderades med goa vänner o familjen.
Först var vi på hajk på ett mysigt utflyktsställe.




Grilll-lunch o lite vandring i skön miljö.
Sen blev vi spontan-bortbjudna på god middag o trevligt umgänge.
Är så najs att hänga med sköna folks, där man kan få va som man är, prata o skratta om både stort o smått, svårt o lätt.
Jag är så tacksam att vi har så många såna fina vänner!
Ska försöka va lite mer rädd om dom oså, o inte som på sista året knappt orkat riktigt umgåtts...
Så fel det kan bli, när man inte ser vad som egentligen är viktigt för att må bra i livet!

Iallafall idag tog jag mej ut för första gången sen jag blev förkyld i augusti, på en skön springrunda.
Gjorde som inget att det regnade lite, blåste o ha en fladdrig regnponcho på sej, var så skönt att rensa skallen lite!




Med musik i lurarna o massa spring i benen, så kände jag mej så levandes igen, häftig känsla!
Rätt nöjd att läkaren ordinerade motion varje dag, för att hjälpa mej bli bra igen o kanske snart få till sömnen.

By the way, om någon tycker det är lite jobbigt o störigt att jag skriver om det som händer mej nu, vill jag bara påminna att min blogg handlar om mitt liv!
Jag har från dag ett skrivit i min blogg om stort o smått, sen har jag kanske inte skrivit allt, men oftast lite om det som händer i min vardag.
Att jag nu skriver om min deppiga tillvaro, är för att just nu ser mitt liv ut så här.
Förhoppningsvis börjar jag må bättre såsmånigom o kan hitta tillbaks till mej själv o börja jobba igen.
Men just nu är det lite skört o trasigt, så ni som lider av det jag lämnar ut, scrolla, eller läs inte!
Du väljer själv, precis som jag!

Ha så gott nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar