torsdag 23 oktober 2014

Ett steg fram, två tillbaka...

Igår trodde jag att jag var stark att gå på en föreläsning, som jag verkligen sett fram emot.
Min idol Mia törnblom var i stan o skulle prata om "hur svårt kan det va?"
Å det var så himla värt att få träffa henne, få höra hennes "klokskaper", som jag bara läst om tidigare, använt hennes böcker om självkänsla i jobbet i värdegrundsgrupper bl.a. 
Köpte två nya oså, som jag ska läsa när jag kan koncentrera mej igen.




Men som jag mår nu efteråt, av att bara gått på en föreläsning, med allt vad det innebär massa folk, intryck, ljud, stadstempot så känns det just nu så trasigt igen...
Jag är så trött på mej själv o att va i den här situationen, jag känner verkligen inte igen mej själv. :-(
Hur svårt kan det va???
Tydligen jätte...

Iallafall har jag haft en slow dag, pysslat med djuren på farmen, är väll vad jag orkar med just nu.




Vinterland här hemma oså!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar