fredag 10 oktober 2014

Ännu en grå dag.

Har sån oro och rastlöshet i kroppen, antar det beror på tillvänjningen av "lyckopillerna".
Läkaren sa att det kunde bli jobbigt dom första 2-4 veckorna, innan man börjar "må bra" på dom, känns ju sådär...
Men känns som just nu har jag inget alternativ, så det är väll bara att försöka stå ut. :-/

Iallafall var Jason o jag ut o gick idag oså, kollade in kossor, fåglar o en räv som sprang förbi oss.
Livet på landet, ni vet!




Händer väll inte allt för mycket här hemma, o det ska väll inte det heller.
Trots rastlösheten i kroppen.

Var o grattade min ena systerdotter som fyllde nio år ikväll, det var trevligt!
Men oså lite jobbigt med mycket folk, är ju som inte van, nu när tillvaron mest består att kolla in vad hönsen har för sej o nöta skorna mina på grusvägarna här på landet.
Hm, jag behöver nog träffa folk, så jag inte blir galen på riktigt! ;-)


Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar