söndag 13 september 2015

Energilös...

Idag har jag som varit helt dränerad av energin.
Kanske var gårdagens släktkalas, eller mest troligt flera sömnlösa nätter i rad kanske...
Har hållt mej undan mest.


Var iallafall med dottern på hennes ridlektion.
Sen hjälpte jag henne att markträna Clara  lite när vi kom hem.




Hjärtat var ute med Fredde på en lång ridtur.
Hade tänkt rida Nacona, men eftersom hon är i början på sin brunst o brukar kunna va ganska trubbig då, sen jag som va helt slut, insåg jag att det är ingen bra kombo.
Får bli en annan dag.


Var meningen jag skulle träna ikväll, men orkade inte.
Låg i soffan med spräng-huvudvärk o goa Atlas vid mina ben.




Hoppas på en bättre dag imorrn.
Å att jag orkar arbetsträna, så kan jag kanske ta ett pass på gymmet där.

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar